החלום הישראלי על האקזיט הבא החל מ-139,000 ₪ בלבד. | קרקע buy
28/04/2024

החלום הישראלי על האקזיט הבא החל מ-139,000 ₪ בלבד.

זמן קריאה: 2 דקות
מאות משפחות ומשקיעים פרטיים אשר רכשו לאחרונה שטחים באזור שמיועד למגורים במועצה המקומית פרדס חנה- כרכור ממתינים כעת להפשרה הצפויה ועלייה של מאות אחוזים בשווי הקרקע.

פרדס חנה כרכור – החלום של מעמד הביניים הישראלי

החלום לגור בבית פרטי, לחיות בסביבה פסטורלית ועדיין להתגורר במרחק נסיעה של כ-30 דקות מגוש דן ומחוז חיפה הפכו בשנים האחרונות את המועצה הוותיקה בצפון השרון לאזור מגורים מבוקש ביותר. בעקבות מיקומה המרכזי, דירוג סוציו-אקונומי טוב, חינוך מעולה, מערך כבישים מתקדם (4 ו 6), ותחבורה ציבורית נגישה (תחנת רכבת סמוכה,אוטובוסים וכו'), מחירי הדירות באזור זינקו בשנים האחרונות כשמחיר של בית פרטי באזור מגיע בממוצע ל-2,500,000 ש"ח. עליית המחירים נובעת גם בשל הביקוש הרב, ההיצע הנמוך ומחסור בהתחלות בנייה באזור.

תוכנית מתאר מקומית: תנופת בנייה חסרת תקדים עד 2030

דבר נוסף שמעיד על הכדאיות הרבה של העסקה זה העובדה שהקרקע מוגדרת על פי תמ"א 35 כצבועה בצבע צהוב. המשמעות: הקרקע מוגדרת כקרקע במרקם עירוני  – מה שהופך את הסיכוי להביאה להפשרה לגבוה במיוחד – זוהי אינדיקציה מעולה בעבור משקיע המעוניין לשים את הונו בקרקע בעלת עתיד תכנוני לבניית בתים ובנייני מגורים. "מס' יחידות הדיור המוערך למימוש עד שנת 2030 הוא כ-17,500 יח"ד כש-9500 מתוכן נבנו וחצי מהגוש כבר הופשר".

קרקעות במיקום מנצח: קרבה לאזורי תעשייה ומתחם מסחרי ענק

הקרקעות ממקומות בסמוך לאזור התעסוקה החדש "אילנות" המתוכנן בשטח כולל של 250 דונמים ויכלול כ- 300 אלף מ"ר לבנייה, כאשר התעסוקה במתחם תהיה תעסוקה עתירת ידע ,ירוקה ומקיימת.  אזור התעסוקה יחובר לתשתית התחבורה הארצית, בסמוך לתחנת הרכבת פרדס חנה –כרכור, כביש החוף, כביש 4, ומספר דקות נסיעה מכביש 6. בנוסף הקרקע ממוקמת ליד המתחם המסחרי "ביג סנטר" המכיל 11,700 מ"ר של שטחי מסחר וחנויות ומשתרע על פני 26 דונם.  "מיקום הקרקע בסמוך לאזורי תעשייה, מסחר ושכונות מגורים מגדילים את סיכויי ההפשרה ומקצרים את זמן ההמתנה באופן משמעותי"

חלון ההזדמנויות הולך ונסגר: "צפויה עליית ערך של מאות אחוזים בשווי הקרקע בשנים בודדות" 

לפי מומחי נדל"ן באזור, בעקבות מחסור בקרקעות בשטחה של המועצה המקומית כבר בתקופה הקרובה ניתן יהיה לראות עלייה במחירי הקרקע הנובעים מהיצע נמוך, מחסור בחלקות וביקוש חסר תקדים של משקיעים ואנשים פרטיים, בגלל אופי הבנייה האזורי והרצון של המועצה לשמר את הצביון הכפרי למחצה של היישוב הוותיק. לצורך השוואה בשנת 2013 מחיר הקרקע עמד על כ- 500 ש"ח בלבד לעומת המחיר הנוכחי שעומד על כ-1300 ש"ח כלומר מי שיחליט להשקיע ולקנות חלקת שטח יוכל להנות כבר מרגע הרכישה מעליית הערך של הקרקע ללא קשר להפשרה הצפויה.

החלטתי לקנות חלקה: מה עושים עכשיו?

אנשים פרטיים או משקיעים שירכשו את החלקות יהיו חלק מהסכם שיתוף המלווה ע"י עורך דין המתמחה בנדל"ן, צורת רכישה כזאת מונעת מחלוקות ותקיעות. משם קצרה הדרך להצלחה: קניית הקרקע, המתנה להפשרתה, הפשרה ועליית ערכה בצורה חדה, אפילו במאות אחוזים! נותרו מספר חלקות בודדות באזור וכעת יש הזדמנות אחרונה לרכוש קרקע פרטית בסמוך לאזור התעסוקה החדש "אילנות" ולמרכז המסחרי "ביג" החל מ139,000 ₪ בלבד
משקיעים שחושבים בגדול על אקזיט אמיתי ורוצים לממש את השאיפה לביטחון כלכלי, לא נותנים לחששות לנהל אותם. מומחי קרקעBUY יעזרו לכם להתקדם בנחישות ולפעול במהירות.
לחברה תקן שמאי 22 ועורכי הדין שלה מעודכנים בכל השינויים האחרונים בחוק כדי להבטיח גם לכם חוויית רכישה בטוחה ואמינה, שתאפשר לכם לא רק לעשות אקזיט נדל"ני ברווחים עצומים, אלא גם לממש את ההשקעה שלכם כשתירצו.  אין צורך להמתין להפשרה – תוכלו ליהנות מעליית הערך של הקרקע שלכם ולמכור אותה בכל עת.
תרצו שיחת ייעוץ מיועץ נדל"ן?

*הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית

*מספר הקרקעות מוגבל

על מה דיברנו במאמר זה

עוד כתבות שיעניינו אותך
Scroll to Top